Becky is love Becky is life

Install Theme

waterfallfish:

I’M SORRY I’M NOT INTERESTING OR FUNNY OR PRETTY I’M JUST KINDA HERE

(Source: hal1oween, via humorking)

lameust:

humorlord:

nintendoggystyle:

shawty got low low low low low low low (self esteem)

Humor

 

(via slaveryqueen)

Friendly Reminder

neverevers:

voguetaylor:

ofbeinghonests:

bornon1989:

Wednesday2 years of RED

Friday: 8 years of TAYLOR SWIFT

Saturday: 4 years of SPEAK NOW

Monday: release of 1989

Monday: my funeral 

don’t forget Sunday: 5 years of FEARLESS (Platinum Edition)

December 13th: 25 years of Taylor Swift

(via thanksforsayingthat)

twopaper--airplanes asked: OMG CONGRATS DID YOU TELL YOU BOYFRIEND OMG IF SO WHAT DID HE SAY

callsmeupagain:

taylorswift

taylorswift:

swiftieaus13:

Best moment ever on Australian television! Everyone, Taylor Swift.

You’re welcome.

taylorswift:

lovestoryremix:

areweoutofthewoods-swift:

taylorswiftordie13:

something-about-taylor:

dats hawt

Ur hot. Keep being hot.

EUHIUGRHIRGHEHIOGJHIBHF taylorswift

she must have seen a fella over there…

Orrrrrr some teenage girls in the crowd wearing home-made Junior Jewels t-shirts…

(Source: gotyourdemons)

taylorswift:

thosegeorgiastarstoshame:

callsmeupagain:

taylorswift my boyfriend loves you because you sung about dragons once

Oh god this is so cute.

Relationship goals.

niehaus-vause:

you can see her accent

(via allteensrelate)

fake-mermaid:

i feel sorry for the kids who didn’t grow up in the high school musical era like damn you really missed out

(Source: fake-mermaid, via retiredjesus)

tswiftquotes:

#dadjokes

lmao I’m pretty sure looking back that was a wise decision hahaha

(Source: spookylittleswift, via thanksforsayingthat)